Le akarja tenni a cigarettát? Ezért nehéz segítség nélkül leszokni

És mégis hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Leszokás a dohányzásról - Milyen szerek segíthetnek?

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

  • 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak
  • Szaponinok a dohányzás elleni küzdelemben
  • A válasz egyértelműen igen.
  • Leszokás a dohányzásról - Milyen szerek segíthetnek?
  • Amely megszünteti a dohányzás iránti vágyát
  • Így szokhatsz le a dohányzásról – ha van hozzá erőd - WMN

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást.

Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról?

A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket.

és mégis hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá! Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog. A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

Hipnózis Marton villámhipnózis

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek. Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától?

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal?

és mégis hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket. Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

és mégis hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, és mégis hogyan lehet leszokni a dohányzásról gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

és mégis hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.

és mégis hogyan lehet leszokni a dohányzásról